10 месеца

Днес бебе Теди навършва 10 месеца.. всъщност в 14,30 ще ги завърши 🙂 Тези дни покрай многото проблеми не съм писала много за нея, но е ясно,че това човеченце ми помогна и ми помага и ще ми помага за в бъдеще да развия аз себе си докато се грижа за нея, докато раста с нея.. защото все пак с появата на едно такова чуденце и ти самият се превръщаш в чудо и сътворяваш чудеса всеки ден!

Ето я моята нова радост, която става на 10 месеца и все още я наричам бебе, макар че вече си е едно малко човече със своя индивидуалност, очарование и светлина.

За нея майка ми казва,че е любвеобилно същество, за нея майка ми казва,че като се засмее слънцето изгрява. Аз съм много щастлива, че и аз съм нейното слънце, щастлива съм, че се появи в живота ми въпреки всичките трудности , с които се наложи да се сблъсквам.. но й благодаря, че благодарение на нея аз все повече вървя към собствено извисяване, израстване и себеосъзнаване. Осъзнаване наистина колко разнолика е обичта, колко сила има в нас, само трябва да си повярваме, а и който като мен не можеше съвсем да си повярва, в неговият живот се появява едно такова чуденце 🙂

Благодаря ти, Теди, че ме направи своя мама!

Благодаря ти, че ми показа какво е да си отдаден на някого, благодаря ти че ме научи какво е да си майка, благодаря ти за всички онези чувства, които събуждаш у мен!

Благодаря ти, че с всеки изминал ден превръщаш и мен в завършен човекк.

И Теди.. аз ти обещавам, че ако не срещна твоят истински татко, ще бъда за тебе и тате, и мама и дядо и баба и ще се опитам по всеки възможен и невъзможен начин да запазя слънцето в очичките ти!

Бичкам те!

8 отговора към 10 месеца

  1. Мицева каза:

    Честито, милички мои!

    Малката Теди, голямааа ще порасте! Едно прекрасно и лъчезарно момиче, в страхотна, невероятна жена.

    Имного ще се обичате винаги, както до сега. Много хора ще влязат и излязат от живота ви, но двете винаги ще сте една до друга. Ще сте си винаги упора и винаги ще имате любовта си!

    Желая ви цялото щастие на света!
    Много ви обичкам! Цун и голяяямо гуш!

  2. Svetlina каза:

    Кекле, аз пък ти пожелавам някой ден Теди да ти благодари за публикацията и особено за втората снимка. Ти си знаеш, мила.
    Я да видим какво ад пожелаем на твоето слънце…
    Пожелавам някой ден да си намери и тя свое слънце, нищо че в природата две слънца на едно място трудно се събират, пожелавам също да е много любопитна – да иска да живее пълноценно, да иска да открива неща, да иска да заспива върху книжки, да си пъха малкото сладко носле навсякъде и да се опитва всячески да помага на мама и да й показва колко много заслужава! Това го пожелах на ТЕди, но… любопитният живот не е лек, малка Теди, ама е хубаво. Свиква се. Понякога се чувстваш самотен, обаче ти си имаш такава хубава мама. Бих ти я откраднала, ако можех.
    ХИляди целувки за двете госпожици и стотици надежди за кекс днес 😉
    :-*****************

    ПП: малкото коте кога има рожден ден?

  3. вили каза:

    Бъдете здрави и двете, за да се подкрепяте. Пожелавам ти в скоро време да срещнеш таткото на Теди, който ти заслужаваш. Да имаш много сили и търпение да посрещаш всички препятствия по пътя.А на Теди пожелавам да има мила, спокойна и усмихната мама, да е здрава и щастлива. Весели игри и много смях!! 😉

  4. keklanka каза:

    А-а… коте? Ако става дума за първата свещичка на Теди, ще е на 24 септември. Ще направим един хуууубав рожден ден и после на ушенце да кажа, двете с бебата заминаваме да живеем в друг град уж за няколко месеца 😀 Молитватта ми от 1 юли върви към сбъдване 🙂

  5. Мицева каза:

    стискаме палци!

  6. deni4ero каза:

    много щастливи и двете, здрави и обичани!

  7. Svetlina каза:

    Оооооо, жегата стигнала и до твойта главица 🙂 Кекле, за сивото коте питам, онова, което се ъмчеше да оцелее в твоя двор, докато го преследвах с фотоапарат 😉

  8. keklanka каза:

    Ами котето май е октомврийче.. може и да е скорпинок, несъм съвсем сигурна.. ама съм сигурна,че от няколко месеца стана и то мама на две подивели котьовци.. и това коте е някакво супер откачено… някой ден като ходя на гости на сестрата където сега живее то ще пусна снимчици.. все пак и Теди и то бяха заедно бебета 🙂

Вашият коментар

