Молитва

Омммм, Омммм, Омммм!!!

Господи, прати ми малко пари в ръцете, прати ми, Господи спаси ме, бе!

Помогни ми да си спася душата, бе Господи, щото ако гръмна ще опръскам целия свят и то може и да не го опръскам с кръвта си!

Айде бе Господи, ако няма да ми даваш пари ми дай поне знак или сила да изтърпя или поне да знам, че няма да изгния тук.

Друг мъж ли ще ми пратиш, финансова независимост ли ще ми дадеш, или ще префасонираш сегашния.. хич не те знам, ама направи така,че дасе махна от тук бе!

С детето! Айде бе, Господи, от сърце и душа те моля,БЕ!!!

Ако трябва скарай ги тия.. родителите ми със зет им, накарай го да поиска и той да се махне, че нещо не ми достигат сили на мен да се оправя сама с всичко.

Това не се търпи, бе! То не мога дори да избеснея..

Абе, Господи, как може да съм на толкова години и да ме изкарват лапе, а бе Господи!

Как може да не зачитат мнението ми по отношение на детето ми!

Как може някой да си позволяла да пристъпва това, което аз смятам за правилно и да си прави каквото иска зад гърба ми!

Баби бе баби! Ама да не бяха само те! Нормално било!

На тва отгоре като се ядосам не мога, бе Господи, не мога!

Да съм си гледала работата!!! Аз да си я гледам, с моето си дете!!!! Много ми здраве!!! Да си го гледам по 24 часа сама!

Че , Господи ти си ми свидетел, че основно сама си го гледам.. ако не броим последната седмица, когато за 2-3 часа са ме отменяли.. при това без аз да настоявам.. и сега излиза,че са го правили не заради обичта към детето, а уж за мен за услуга!

Може ли едно дете да го ползваш за разменна монета и да заплашваш, ще повторя да заплашваш майка му, да си го гледа сама! Сякаш не си го е гледала съвсем сама!!!

Господи, защо така ми се късат нервите, бе!

Господи само ти знаеш какъв инат съм, особено когато имам чувството,че се опитват да ми се месят в единственото мое си нещо, детето ми, само ти знаеш,че съм способна с месеци да не дам на никой да припари до него, дори и с цената на това да не виждам никого, дори и да се лиша от скапан социален живот, дето и него го няма!

Ма когато нямам какво да губя?!

Шибаната буца яко е заседнала в гърлото и ми се реве, бе Господи! Ма знам,че и сега няма да гонаправя, нали съм силна!

Господи, що си ми размътил така главата, че съм се отчаяла толкова много, че ако мойто мъж не ще да се махнем от тук аз съм готова друг да си намеря, дето ще ме махне!

Искам дори да скарам прехваления зет с родителите ми, само и само и за него да стане така нетърпимо както и за мен!

Абе, Госптоди, ти остави.. не изпълняваш каквото те моля, дори ти заповядвам, ама бива ли да оставяш Дяволите да ме вземат и да си мисля такива работи..

Знаеш ли Господи, искам да ти кажа да вървиш на майната си.. ама Господи.. и това не мога .

5 Responses to Молитва

  1. вили каза:

    Оооо, нещата са сериозни! Някой се е скарал с мама и тати. 😦 Лошо. Не знам как да те успокоя, но и моя мъж е на първо място за родителите ми. И аз съм се ядосвала, че го защитават, а мен не. Но живея на 160км от тях и не ми се месят във възпитанието на детето. И аз сама го гледах. Лесно е да се каже махни се, но е толкова трудно да се живее в момента. 😦
    Имаме една игра всеки да разкаже история за Поп каро. Историята може да е истинска, измислена, фантастична…Кой каквото пожелае. Може да те разсее измислянето на тази история и да погледнеш по-философски на проблемите ти в момента. Надявам се. 😆

  2. keklanka каза:

    Ох.. няма да ми се размине този Поп Каро 🙂 За втори път се случва да ме подканят, аз малко съм разсейко.. ама има какво да разкажа.. относно нещата.. не съм се скарала само с тях, просто тук ми е трудно.. ама може и сестра ми да е права, че съм си навила на пръста,че тук не ми харесва и не позволявам да ми хареса. И да, искам да се махна.. вчера ми правиха пак реклама как тук ще стане доста по-различно… започва да се разраства града.. да видим като стане време да работя как ще е.. ама ми се живее сама, тук се чувствам като вързана и то не само заради това, че нашите се разбират с мъжо повече от мен, това си е наша обща засклуга неразбирането. Благодаря ти за думите.. Относно Попчо.. няма нужда да го измислям 🙂 Ще пиша скоро, ама ще го публикувам в тайната тераска 🙂 Пууууф.. какъв ще е зор, страницата едва онзи ден реших да я затворя и още не се е затворила напълно.. готин ден ти желая 🙂

  3. Svetlina каза:

    Кекле, ние открихме, че на терасата виреят дървета, от които можем да берем пари. Ела там, пък ако не намериш дърветата, поне стената на плача ще видиш. Ако искаш може да забием пирони на нея (ама нависоко) и да провесваме на тях провинилите се роднини… Не че ще помогне, ма поне за минута ще може да ти мирнат ушите.
    Хиляди целувки и пожелания за нова работа, нов мъж, нов град, много приятели, пари за влак до където-и-да-съм-в-момента…

  4. deni4ero каза:

    мног, много, много гуш! Дори и да останеш сама – без мъж, родителите да предпочетат него, знай, че няма да си сама – има хора, които мислят за тебе и искат да ти помогнат. Аз бях в подобно положение (слава Богу тогава без дете) и намерих сили да го напусна. При тебе е по-сложно, но дори да се решиш да го оставиш, няма да си сама и знай, че ИМА ВТОРИ ШАНС за всеки. Не заставай срещу Бог, моля те, той няма вина, че ние сме дебели глави …
    Присъединявам се към поканата на Вили за Пловдив – когато идваш, свиркай да се видим и каквото сабя покаже 😉

Вашият коментар

