Песен, която ме кара да настръхвам

Всъщност харесвам доста различни стилове музика, но малко са тези, които ми въздействат така. Едва ли и на всеuи така действа, но това е песен, която ми е слабо казано любима. Тя е като „Монолог“ на Ахат, „Тишина“ на Васил Найденов и.. абе музиките, които сравнявам са много различни, но въздействащи.. та ето Within Temptation – What Have You Done (feat. Keith Caputo).. Убих се да търся инфо за партньора на каката и намерих.. но никъде сякаш не видях така хубаво да използва гласа си.. ма много чувство и е един такъв ситен, а какво излъчване.

Ще възразиш ли, ако те нараня?

Разбери, че имам нужда…

Иска ми се, да имах други варианти…

Освен този, да причиня зло на единствения, когото обичам!


Сега… Какво направи?


Зная, че е по – добре да спра да опитвам…

А ти знаеш, че този път не може да се отрече…

Няма да проявя милосърдие към теб… Сега!

Зная, че трябва да спра да вярвам…

Зная, че няма връщане…

Вече всичко е свършено… Какво направи?


Сега… Какво направи?


Аз чаках някого точно като теб…

Но сега ти се приплъзваш надалеч…

Защо… Защо съдбата ни кара да страдаме?

Има проклятие между нас…

Между мен и теб…


Щеше ли да възразиш, ако те бях убила?

Щеше ли да възразиш, ако се бях опитала да го направя?

Защото ти се превърна в най – лошия ми враг…

Носиш омраза, която аз не усещам…

Вече всичко е свършено… Какво направи???


Сега… Какво направи?


Аз чаках някого точно като теб…

Но сега ти се приплъзваш надалеч…

Защо… Защо съдбата ни кара да страдаме?

Има проклятие между нас…

Между мен и теб…


Вашият коментар

