Бъдещите ми планове :)

Има и още, но да стигнем до там. Това е на голямата ми сестра бъдещият гоблен.. хихихи, имам срок до другия й рожден ден… този е доста по-големичък от предишния – Единственият му недостатък е, че краят на кимоното е отрязан, но при желание, аз мога да го довърша :

А ето ги и моите бъдещите за детската стая на бебата….


6 Responses to Бъдещите ми планове :)

  1. Мицева каза:

    Е, не… Стига с тия Гейши де…. не е честно! толкова са красиви! А аз гоблен не съм пипала от толкова години! 😦

  2. keklanka каза:

    И аз бих си зашила гейша, ама няма да ми отива на стаите.. май 🙂 както се вижда на мен, които мисля да шия са бла бла, можеш да захванеш и ти някой дребен детски и докато се усетиш… но честно казано с тези бебоци.. става трудно 🙂 Но не невъзможно.

  3. astilar каза:

    Направо невъзможно си става 🙂 Така ме засърбя иглата, че мисля да се напна да я почеша тези дни. 🙂

  4. keklanka каза:

    хихих.. май няма да е така невъзможно 🙂 аз както казах по-сложни гоблени не се хващам да шия, защото вниманието оновно е другаде.. ама съм още в майчиство, после надали и толкова ще мога да шия 🙂

  5. Svetlina каза:

    3,5 и 6 ги направи по два пъти, че и аз имам стая, викаме й „детската“ 🙂

  6. вили каза:

    Мислех, че само аз съм несериозна(шия гоблен за 3-4 години), но днес съм щастлива – има и други като мен. А детските са като бижута – сладки, нежни и чудесни. Теди ще е щастливо!!!!!!!

Вашият коментар

