Новата ми стара страст

Така.. то това става май като краста да му се и невиди! От няколко години не бях хващала таз болест, но от как заших на сестрата гейшата и гоблените пак яко ме зарибиха. сега мисля да обурудвам бъдещата детска стая с детски гобленчета, които са хем лесни, хем много сладурски. почти свърших едно пате и скоро ще има снимка.. Сестрата си хареса още една гейша, пред която предната бледнее, намерих й схемата в един сайт.. и си викам.. бе шия аз шия.. но сериозните неща, дето съм ги шила са били все за подаръци и е време и аз да си харесам някой по-сериозен гоблен и да го зашия.. Уж съм си харесала.. Ама те толкова много,че все пак не мога да избера.. та.. напоследък дори и в нета не вися, днес влезнах за малко, за да прочета таз попара за бебоци как се прави и има ли някаква философия.. ма много мразя попара.. Тва като се сетя едно време как ме тъпчеха, а на мен ми се повдигаше.. все отлагах да давам на малкаа попара, но вече е време.. не че съм закъсняла много де 🙂 Ката стана дума така да ми се искаше да заведа малката и себе си на детската асамблея и на празника на розата, но за капак цял ден в събота валя.. то келепир никакъв, че съм от тъпия град на родата.. от години не съм била на празника и все нещо става.. та и тази година не отидох, нито на конкурса да детска рисунка по асвалт.. Ма тва не ме счупи. освен всичко пък съм много щастлива и горда с моята 8,5 месечна щерка. От 10 дни я слагам на гърне, като не съм си го поставяла за кой знае каква цел, освен това си приготвих за дълъг процес. Момата в началотоне се въодушеви но гърнето, после го взе за столче.. и както си играем.. Хоп- падна злато. 😀 Това на третия ден.. и от тогава злато няма в памперса, има само в гърнето.. та момата се оказа отличничка.. не само в това отношение.. мъча я аз да пие вода от шише, ами време й е, аз нали не я храня вече само с мляко.. ама момата не ще.. и какво се оказва.. мия й аз устата след ядене, а тя още от чешмата ме гледа и се приготвя да ми ближе водата от ръката. Давам й аз и чаша, най-обикновена.. и тва се поолива, ама си сърба сладко сладко. Хамава работа… та расте та се къса мъничето… 🙂

Браво на хахавата ми щерка!

4 Responses to Новата ми стара страст

  1. Svetlina каза:

    И на хахавата й мама! Я дай линкоме на тея гоблени, между които се колебаеш.

  2. astilar каза:

    Що, Светлинке? Ще гобленарстваш ли? 🙂
    Откак се роди моя бяс почти не съм хващала игличката и конците… 😦

  3. Svetlina каза:

    Ем, не е като да не мога, ма само на мрежичка и само с хиксове се занимавам. Аз и затова плета на две куки, а не на една – не обичам еднообразието 🙂
    В случая порост ми се гледат красоти и се опдмазвах на Кеклата 😉

  4. Мицева каза:

    Браво, щурачки!

Вашият коментар

