Ден като ден

Малкото дзверче заспа за около половин час.. давам й максимум един и после излизаме.. а през товавреме аз мисля да си допия кафето… Дните ми на спокойствие и почивка от мъжо минаха… Върна се и неговата почивка свърши и пак на работа. Нищо, че някои почивали тези дни, за някои хора празници няма… Но нали казват, че имаме прекалено много празници, явно е добре,че повечето хора работят на частно и не могат да се възползват от така нареченатапрекомерна почивка.. Мисля си за поредната гадост, която се случи. Със синът на една майчина колежка. и той рокер и той с нов мотор .. и той сега е пореден некролог.. от мерак за събор, остава едно тлеещо тяло.. Лека мупръст. не го познавах, но това може само лееко да ме облекчи и да затворя очи и да премина в поредната статистика. Не че не ми пука.. просто това е защитна реакция от всичко.. и това,ч е доста хора изглеждат неебателни към чуждите болки и страдания, сред тези хора поне еднипроцент има и такива, които са дали на автоблокаж.

Но да сменя темааата.. Честит рожден ден на блога на инка.. така и не прочетох поздравителния пост, дано днес го прочета.. Но от тук честито !

продължавам да си шия гейшата и напрактика го заших този гоблен, остава ми да очертая фигурите и това е едно доста изнервящо нещо, но ще гледам дасе оправя.. не ми харесва много един от резултатите, но ще го ремонтирам, ако стане нужда.. Мда…

Рождения денна сестратаприближава, аз още не съм вдянала както трябва, но сам на малък купон по случай рд-то, ще видим дали майка няма да може да гледа бебата, ако не може и да я замъкна.. то не е много удобно, ама ако не пречи на рожденичката 🙂 защо не. Тюююю.. че слънце изпече и аз като къртица след малко излизам. И какво още щях да казвам.. ба ли мама му както се вика..

Ден като ден.. единствената ми приятелка тук се сгоди, едва свари да си хване гадже и ей я.. Сега май срещите ни ще станат още по-рядки, но честито и на нея, най сетне се сбъдва мечтата й.. дано да има скоро и бебок, това също много го иска, накупила е достанеща на Теди, да вземе да купи нещо и на своето 🙂 Мисля да я направя кръстница на малката, ноне знам дали това е възможно. Защото тя от доста време всеприказва,че като се жени иска аз да съм кума.. но от друга страна женихът е помак и може да не сключат църковен брак.. мали.. обърках се 🙂 Времето ще покаже.. аз сега се надявам да мина и следващия трети изпит и отново да си стана студентка.. надявам се и най-накрая след година да съм завършила легендарното висше и да се окажа с две дипломи.. но лятото чукана вратата.. Настроението за сега е добро.. а утре как ли ще е 🙂 И така, стига с празни приказки.. да си се заемам с гейшата.

Вашият коментар

