Моите 3х3 плюс една

Та книгите… доста роля са изиграли в живота ми, а сега четенето е тооолкова рядко, сега чета само по нета, нотова не се брои, съвсем друго си е да държиш снига в ръце. Книга, които искам да прочета пак нарпример е „Малкият Бобеш“ на Йозеф Плева. Мда, навярнопочти никой нея е чувал, нямаше и аз да съм я чувала, ако преди доооста време не обичах да се ровичкам из прашлясалия таван на долната ни къща, още когато живеехме там. Та за Бобеш… тази книга ще я чета пак навярно на бебе Теди като стане на около 4-5 годинки, след което сама ще си чете надявам се… книгата е публикувана за първи път на чешки през 1961-1962 година и малко по-късно е издадена и тук. Това е класика в детската литература на Чехия.

Пууух, че ми харесват старите книиииигиииииии! По-нататък ще приложа цитати 🙂

Много ми се искаше тази книга да я има преиздадена, но не би.. явно сега се смята, че децата за различни, а е лукс да се намери подобна книга, слава богу, аз я пазя тази старата, макар и с някои липсващи страници. Тук май е от издание в Чехия през 2002г., то заради нея ми идеда науча чешки.. ама е доста труден, понес такива впечатления останах едно време, едва едва тройка вързах, че и нея не заслужавам.

Та така… това за книгата, заслужава си да й се обърне повече внимание. а ето и прословутите три книги…

на сряда, 23 април, 2008 at 3:00 p3 keklanka

Мале.. ам аз съм от тези, които много обичат да четат, а вече много рядко го правят, за това и докато учех българска филология гледах да си чета произведенията вместо да зубря само биографии…. иначе надали щях да прочета тези книги…

Последните 3 книги, които си купих:

– “Фауст” – Гьоте
– “Големите надежди” + “Оливър Туист” – Дикенс
– “Приказки и разкази” – Андерсен

Последните 3 книги, които помня, че купих за някого:

– “Фауст” – Гьоте
– честно казано изобщо не помня :)Почти никой от познатите ми не чете, освен сестрата, но на нея не се наемам да подарявам… щото може и да го има вече…

Последните три книги, които прочетох:

– “Вероника решава да умре” – Коелю
– “Първите две години” – Д-р Спок
– “Бебета животни”

3 книги, които бих искала да прочета отново:

– “Стихотворения” – Чичо Стоян
– “Р.У.Р.” – Карел Чапек
– “Зовът на Пипа” – Джой Адамсън

3 книги, които бих искала да прочета в най-скоро време:

– ами не знам кои са, не съм си набелязала нищо, най-вероятно още малко и започвам приказките.

3 Responses to Моите 3х3 плюс една

  1. Папилоти каза:

    „Малкият Бобеш“ беше една любима от любимите ми книги в детството, някъде около 1965. Книгата трябва да се намира някъде из библиотеките в къщи в София

  2. keklanka каза:

    Ти мислиш ли пак да я прочетеш? Явно и на баща ми и леля ми е белязала детството.. намерих я на един таван без корица и до кfлкото успях я спасих. Има нещо много чаровно в старите книги, но на мен така да ми се искаше да се преиздаде. Когато я прочетох бях малко поотраснала, ама още не бях излезнала от детството си 🙂 Много се радвам, че писа и че Бобеш го помниш и сега 🙂

Вашият коментар

