Днешният ми ден

За днес това й е вторият сън, но и сега изглегда долу-горе така:

Аз все още съм хремава и пия чай от лайка… много важно, няма що… ааа… и сега се сещам, че трябва да пусна в блога един коментар към пост на г-жа Мицева.. ама на.. то с кое по-напред. Гейшата тези дни страда от липса на внимание и е време да се стресна. Но първо да сложа и снимка как беба се събуди днес и гледа като изпаднал германец 🙂

Освен това, когато се събуди днес смених леглото, където я оставям обикновено да се търкаля с еднапридобивка, която тепърва започвам да използвам.. по-точно тя да използва. Все още не може да седи стабилно, но вече върши работа.. говоря за столчето да ххранене. Както се вижда тя не само се храни в него, ами и й е интересно. Взех си такова, хем не се изръсих много парички, хем пъс ми се струва много практично, защото става на отделни столче и масичка.. нали ще порасте бебата и ще има нужда от време на време да спре да рисува по тапетите, а и по масичката.. съвсем културно. Абе аз таз масичка също я използвам като дойде една приятелка да пие кафе, че е лесно преносима.. край на пренасянето на табуретки 🙂

А ето, че иде ред и на подаръците – играчки, които получи от няколко приятелки от Шумен.

Следващите са от бившите ми комшийки от първи курс в Шумен – Еми и Краси

тази е от Кристина

Също така не съм споменала, че едно време участвах в един конкурс със снимка на бебата.. мина замина време и аз забравих. И миналата седмица получих това – всеки участвал явно печели 🙂

Та това е за сега от бебата.. следващите публикации ще са за мен, книгите и Сексът и градът..

Вашият коментар

