Еф….

Мъчи ме отвратителна хрема.. и бебата е на такъв хал май. Думи нямам, дано поне тя да не се влоши. Ама че гадост, чувствам се като парцал, тук е кочина.. преди да заспи малката ми отвори работа, ама слава богу можеше и по-зле да е.

Оставям я аз в столчето за хранене и отивам в кухнята да й взема картофеното пюре.. и чувам трясък. Викам си отиде, бебата все се надвесва и викам паднала е барабар със стола… ама седя още в недоумение и не чувам рев.. бе какво става бре.. влизам и… нашата се пресегнала и хванала едно цвете, дето татко й ми го подари за осми март, откъснала едно листо, а саксията с доволно количество пръст се търкаля на пода.. баси, с тази гадна хрема дори не мога да се ядосвам, викам ся и да се нервя все тая, кротко взех прахосмукачката и смук смууууук.. и без това тази пръст не е много хубава и трябва да я сменя с по-силна, че да растат добре цветята.. а като стана дума за тях, да взема да ги покажа.

пострадалото цвете

Eдно време бях доста по-грижовна към растенията, а сега се излагам.. но към тези двете мисля да се реванширам поне от части, не че са ми кой знае колко скъпи.. па де да знам и аз, даже им купих готини сксийки, барем се стресна.

Сега чакам бебата да се събуди и да излезнем на разходка и двете на въздух.. нали сме ходещи хреми, трябват ни слънце и витамини 🙂 Ще й облека и някоя от по-новите дрешки. Вече подаръците посвършиха и се налага и аз да почна да купувам дрехи, ама още не мога да улуча размери и от какво точно имам нужда… първите 6 месеца ей го минаха и чак сега давам пари за дрехи, памперси и разни шишета.. та в събота и неделя бяхме в Шумен и минах през манията и й харесах едно много готино бяло панталонче, та днес с него ще излезнем, да си го сефтоса 🙂

Е.. купих и и малко нови дрешки, ся нама все втора употреба, макар че са доста по-качествени от новите, които ми излизат златни, а аз тепърва стигам до майчинството си… та т’ва е положението, да живее second hand 🙂

И ето, че бебката се събуди.. мисля а я облека и да изфирясваме. По-нататък ще разкажа за ходенето ни до Шумен и колко въудушевена беше бебата.. а и аз, ето и едно снимка, когато ббяхме спрели за малко в Преслав.

има и още подаръчета от Шумен, тези дрешки:

чоропогащниче от мен, що нямаме магазин „Том и Джери“ тук в Казанлъъъъъъък 😦

това пак от там.. от моя милост за бебата.

това е от Бонбончо и Недка.

а това от баба й за Лазаров ден..

Подариха й и няколко играчки, но за тях -после, че е време да излизаме 🙂

9 Responses to Еф….

  1. Мицева каза:

    Ей, сополанки такива! Много сте сладички!
    Много хубави дрешчици! Ще стоят прекрасно на малката принцеска!

  2. keklanka каза:

    🙂 e.. то е ясно, че на хубаво човече всичко му отива.. какво да се прави, свиди ми, дори предпочитам сама да се науча да плета и да шия, от колкото редовно да ръся пари за бебешки дрехи.. ами те са все едно златни бе! Да не говорим, че бебатата нямат кой знае какви форми и не е толкова голяма философия да им се измайстори нещо.. това е то.. тези хора искат да ме накарат да творя.. както сега правя пюрета и бебата не ще да погледне тези на хип, дето уж са много предпочитани… накрая ще взема да правя и домашно производство дрешки 🙂

  3. Мицева каза:

    Ами действай, Кекле!
    Ние вече ударихме 1500 лв., а съвсем не сме приключили с покупките за бебо! Страх ме е да сметна колко сме дали за дрешки…

  4. keklanka каза:

    Малииииииии!!! Добре, че имате възможност… аз като се сетя как чак сега ми изплащат майчинството ме втриса като си помисля как щях да я карам, да е жива и здрава бабата и мойта цица 🙂 много хубава работа свършиха

  5. Мицева каза:

    Е, естествено се поотпуснахме малко и всичко ново сме си купували! Не ни се щеше да разчитаме на никого! Можеше и по-тънко да минем, но не много…
    Но пък това, с което се сдобихме доста работа ще ни върши за дълго време (освен някои от дрешките де)! 🙂

  6. Svetlina каза:

    Ами за да сте на сметка, направете си по още едно бебе – то ще ви излезе направо за без пари в сравнение с първото 🙂

  7. keklanka каза:

    Оооох.. това и за двете ли се отнася за второто? Fпределено на Янчето второто отроче ще излезне по-ефтино, що торби има да пълни с дрехи, то максимум два месеца се носи една дрешка, освен, ако не му хлопа на детето… аз сега като купувам се влияя само от сезона и от времето каквото е сега, то прогнози не мога да правя, толкова бързо се променят телата на бебоците… растат та се късат, то аз мрънкам, че скъпо, ама гледай ме как не си смятам парите като стане въпрос да се купува нещо, майка ми все мрънка, че не сме се научили да пестим и аз не знам какво да правя, Лайчо с по-широки и от моите пръсти :)Бе каквото и да си говорим най-важно е да са здрави децата и да са весели 🙂

  8. Мицева каза:

    Хахаха! Ще си направим, що пък не! 🙂 То почти всичко ще може да се ползва отново! 🙂
    Ти какво си мислиш, Кекле, че големи сметки си правим ли?! Леле, големи сме разсипии и ние!

  9. Мицева каза:

    Я се включи тука и не мисли за глупости: http://yaneto.wordpress.com/2008/04/23/3×3/

Вашият коментар

