Kафе, кафе кафе…

Ей, престраших се бе! Престраших с вече да си пийвам кафе с мн си сутрин… то не за друго, ама ива няма от мноого месеци, да не кажа година бях спряла, първо ми се гадеше от него докато бях бременна, после като родих пък не знам защо, ама а пийна кафе и ми намалее млякото, а хайванчето нали трябва да има какво да яде… та то и сега вече 7 месец кара и от скоро се захранваме…. нали от форум бгмама яко ме зарибиха да кърмя,че така… и от около месец си пийвам 3в1, а сега от около седмица и кафето подпуках, имам едно тука баш от Италията купувано, че да го изпробвам и за сега слава богу не се отразява на млекцето… ех, че ми липсмаше този горчив и осафирясващ вкууус… направо си изтръсквам заспалата глава 🙂

Малко ми е слаб ангела ли незнам, ама от край време намен кафето ми е доста енергозахранващо, като пияна ставам, особено като не съм пила отдавна и здраво държи… леле, че кафена сутрин се оказва, ама мъничето го чувам зад мен как се протяга и ланка.. леле, че ланка това дете.. леле, как ще ме болят ушите в скъро време, не знам кога почват да говорят децата, но това още не може да говори на нашия език, ама на неговия си.. особено като сме на вън… пуууф.. пак за бебата подхванах 🙂 Това е то.. абе каква е тази симбиоза бе.. ай ся, кой актинията, кой ракът?! Или кой е Шемет Незнаен? Аз ли? Тя ли? 🙂
И така… ами май до тука бяхме.. днес кой знае ще седна ли пак на компито, вманиачила съм се тука в един гоблен, представлява гейша, сестрата си я избра за рождения ден и аз трябва да успея да я зашия до 11 май.. така че.. кой писал, писал 🙂 прекъснаха ми се мислите.. ама какво да се прави…

3 Responses to Kафе, кафе кафе…

  1. Мицева каза:

    Ох, гоблен с Гейша! Супер! Да го покажеш непременно като го направиш! И да продължаваш да пишеш тук, че да не те бия! 🙂

  2. Svetlina каза:

    По-лошо! Яна може да реши да ме насъска аз да те бия 😉

  3. keklanka каза:

    А КОЙ Е КАЗАЛ, ЧЕ ЩЕ СЕ ДАМ.. А И КАКТО СЕ ВИЖДА ТЕЗИ ДНИ СЪМ ДОСТА ДЕЙНА ОТНОСНО НОВОТО СИ ПОПРИЩЕ. 🙂

Вашият коментар

