Не помня някога да съм предполагала, че ще седя с чаша пред монитора и то пак както в доброто старо време.. но не и така, не и по този начин. Може би защото не съм по това да си представям бъдещето, може би защото често съм прекалено голям песимист и кой знае какво ще ми хрумне… Но когато бебето спи, а аз остана със себе си колкото се радвам, толкова страдам. Страдам, защото съм сама, но не се чувствам свободна..

А самотата би трябвало да е поне свобода.

Поне това.

Но не… нямам такива впечатления сега.

Най-гадната самота отново е тук, при това прикрепена здраво.

Да си уж с някого, а всъщност да не си и в малкото моменти когато оставаш насаме със себе си, когато и за миг нямаш работа… да мислиш постоянно как това положение те смазва, но не можеш да се смажеш, просто нещо те спира.. и те хваща яд и бяс от това, че човекът, който е уж до теб не му пречи нищо.. той просто си живее поне от части другия свой възможен живот.

На вън.

После се връща, целува те за лека нощ, казва, че те обича и очаква да си разтвориш краката за него. Звучи вулгарно, ама си е самата истина.. Това е нещо толкова често срещано, чак е блудкаво и не си струва да се говори за него. На път съм отново да се затворя в себе си и да се опитам сама, отново сама да се оправям… А още съм в самото начало.. самото начало.

Не искам един ден де се събудя с побелели коси и без живота си и да си троша главата в стената, че преди еди колко си време не съм направила това или онова.. ама не.. както казах не обичам да давам прогнози, само дето прогнозите сами идват.

Чувствам се така все едно ще експлоадирам!

Преземяване, отново това, отново проклетото приземяване и това как си толкова много щастлив и същевременно си отвратително нещастен..

Вашият коментар

